Asiakaspalvelu

Posteryard

Posteryard on verkkokauppa, josta voit ostaa valokuvaajien ja taiteilijoiden luomia julisteita kaikkialta maailmasta. Tarjoamme myös korkealaatuisia kehyksiä, julisteripustimia ja kehyskartonkeja. Tuotantomme alkoi jo vuonna 1934, ja olemme myös Ruotsin vanhin valokuvalaboratorio. Olemme ylpeitä siitä, että kaikki kuvamme tulostetaan 230 gramman premiumpaperille, jonka mattapinnan viimeistely on huippuluokkaa. Me Posteryardilla tiedostamme hyvän asiakaspalvelun ja nopeiden toimitusten tärkeyden, ja siksi valmistamme ja lähetämme kaikki tilaukset 24 tunnin kuluessa vastaamme kysymyksiin ripeästi sähköpostitse.

Posteryard.se toimii Ruotsin Örebrossa. Julisteemme valmistetaan siellä, ja samassa paikassa sijaitsee myös jakelukeskuksemme.

Jos sinulla on kysyttävää tuotevalikoimastamme tai verkkosivustoltamme puuttuu mielestäsi jotakin, kirjoita meille sähköpostia osoitteeseen info@posteryard.fi

Yhteistyökumppaneinamme ovat Klarna ja Trygg E-Handel, joten voit tehdä ostoksesi turvallisin mielin.

Lämpimästi tervetuloa palveluumme osoitteessa Posteryard.fi!

Ystävällisin terveisin

Posteryard-tiimi.

Yhteystiedot

Sähköposti: info@posteryard.fi

Vastaamme kysymyksiin arkisin 24 tunnin kuluessa*

*Please note that all communication is in Enligsh.

Puhelin: +46 19 21 99 00

Puhelinpalveluajat arkisin: 9.00–16.00 (CET), lounasaika 12.00–13.00 (CET).

Postisoite:
Posteryard
Kyrkogårdsvägen 2A
703 75 Örebro
Ruotsi

Organisaatio:
Holies AB
Kyrkogårdsvägen 2A
703 75 Örebro
Ruotsi

Yritystunnus 556842-1050

Hyväksytty Ruotsin F-veroa varten

Usein Kysytyt Kysymykset

Maksaminen?

  1. Paljonko kuljetus maksaa?

Kuljetus maksaa 4,95 EUR/tilaus, mutta kuljetus on maksuton, jos tilauksen arvo on yli 39 EUR.

  1. Mitä maksutapoja tarjoatte?

Katso Klarnan ehdot kohdasta Asiakaspalvelu ja kauppaehdot.

  1. Mitä, jos minulla on kysyttävää laskustani?

Laskuja koskevat kysymykset osoitetaan Klarnalle.

  1. Miksi en ole saanut laskua?

Laskuja koskevat kysymykset osoitetaan Klarnalle.

  1. Tallennatteko korttitietoni?

Tallennamme vain tilityksessä tarvittavat korttitiedot. Käytämme tietojasi myös mahdollisissa tulevissa kampanjoissa.

  1. Voinko lisätä tuotteen jo tekemääni tilaukseen?

Jos tilaustasi ei ole vielä laskutettu tai alettu käsitellä, voit muuttaa sitä kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen info@posteryard.fi

Palautukset ja reklamaatiot?

  1. Miten toimin, jos haluan palauttaa tuotteen?

Kirjoita Posteryardille sähköpostia osoitteeseen info@posteryard.fi, jolloin saat lisätietoja ja toimintaohjeet palautusta varten. Huomaa, että emme tarjoa ilmaista palautusta emmekä palauta mahdollisia kuljetuskustannuksia, jos tilauksen arvo on ollut alle 39 EUR.

  1. Milloin saan rahani takaisin?

Rahat maksetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille asiasta ja tuote on palautettu ja Posteryard on vastaanottanut sen.

Toimitukset?

  1. Voinko muuttaa toimitusosoitetta?

Et voi muuttaa toimitusosoitetta enää sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksen.

  1. Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Paketti palautetaan meille 14 päivän kuluttua ja ostajalta veloitetaan 250 kruunun lisämaksu.

  1. Miten pitkä toimitusaika tuotteilla on?

Normaalitilanteessa toimitusaikamme on 2–4 arkipäivää siitä, kun tuote on lähtenyt jakelukeskuksestamme. 

  1. Miten toimin, jos paketista puuttuu tuote tai tuote on vaurioitunut?

Kirjoita meille sähköpostia osoitteeseen info@posteryard.fi ja kuvaile asiasi.

Muuta?

  1. Onko teillä fyysistä myymälää?

Ei.

  1. Miten voin käyttää saamani lahjakortin?

Voit käyttää sen antamalla yksilöllisen lahjakorttikoodin, joka näkyy selkeästi lahjakortissa.

  1. Miten voin ottaa yhteyttä teihin, jos en löydä etsimääni verkkosivustolta?

Kirjoita sähköpostia osoitteeseen info@posteryard.fi

Asiakaspalvelu

Tilaus

  1. Valitse haluamasi tuote ja paina ”LISÄÄ OSTOSKORIIN”, jolloin tuote siirtyy ostoskoriisi.
  2. Jatka ostoksia valitsemallasi kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin. Kun olet valmis, paina ”KASSALLE”.
  3. Näet nyt yhteenvedon ostoksistasi ja voit vielä lisätä tai poistaa tuotteita.
  4. Jos tilauksesi arvo on alle 39 EUR, hintaan lisätään 4,95 EUR kuljetusmaksu tilausta kohden. Jos tilauksesi arvo on yli 39 EUR, kuljetus on maksuton.
  5. Täytä henkilötietosi ja toimitusosoite, ellet ole jo antanut niitä. Voit antaa myös matkapuhelinnumerosi, jos haluat saapumisilmoituksen tekstiviestitse; muussa tapauksessa saapumisilmoitus lähetetään sähköpostitse tai postitse.
  6. Valitse haluamasi maksutapa Klarna Checkoutissa.
  7. Vahvista rastilla, että hyväksyt kauppaehdot, ja paina ”Vahvista tilaus”.
  8. Saat tämän jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostiisi, ja tilaamasi tuotteet lähetetään pian sinulle.

Toimitus

Kaikki tilaukset toimitetaan valitun kuljetusliikkeen kautta ja veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaan. Ostajan vastuulla on varmistaa, että tilauksen yhteydessä annettu toimitusosoite on oikein, ja sen jälkeen, kun olemme lähettäneet tilauksen, ostajan on itse seurattava toimitusta kuljetusliikkeen kautta ja huolehdittava siitä, että toimitus noudetaan/vastaanotetaan noutopisteestä asianmukaisen ajan kuluessa lähetyksestä, yleensä 14 päivän kuluessa paketin lähettämisestä. Toimitus tapahtuu ainoastaan asianomaisen maan sisällä.

Tarjoamme seuraavat toimitustavat:

  • PostNord MyPack Collect -noutopiste:
    Vain 4,95 EUR kuljetusmaksu. Jos tilattujen tuotteiden arvo on yli 39 EUR, kuljetusmaksua ei veloiteta.

Lähetys pysyy noutopisteessä 14 päivää, minkä jälkeen se palautetaan meille. Noutamattomasta paketista veloitetaan 39 EUR maksu.

Toimitusajat

Pakettisi lähetetään normaalisti samana päivänä, jos teet tilauksen klo 14.00 (CET) mennessä, tai seuraavana arkipäivänä 24 tunnin kuluessa tilaushetkestä. Toimitusaika on yleensä 2-4 arkipäivää. Tilausten osatoimituksia tehdään vain asiakkaan pyynnöstä, ja niistä veloitetaan ylimääräinen kuljetusmaksu asiakkaalta.

Maksutavat

Yksityisasiakkaat:

Käytämme Klarna Checkoutia, jonka ansiosta verkko-ostosten tekeminen on sinulle helppoa, joustavaa ja turvallista. Tunnistautuminen käy kätevästi vastaamalla pariin kysymykseen, ja voit valita maksutavan, joka sopii parhaiten sinulle.

Klarna Checkoutissa tehdään ero ostamisen ja maksamisen väillä. Ensin vahvistat ostoksesi, ja sen jälkeen valitset, miten haluat maksaa. Klarna Checkout tarjoaa seuraavat maksutavat:

  • Lasku – Maksaminen laskulla Klarnan kautta on turvallinen ja sujuva maksutapa. Tässä vaihtoehdossa maksat vasta, kun olet saanut tuotteet kotiisi, ja voit näin tarkastaa tuotteet ennen maksamista. Laskun maksuaika on 14 päivää. Huomaa, että laskun valitseminen maksutavaksi voi edellyttää luottotietojen tarkastusta.
  • Tililuotto/osamaksu – maksat tilauksen osissa tai omaan tahtiisi, ostoksesi kootaan kuukausilaskulle, jonka Klarna lähettää suoraan sinulle. Kuukausilasku maksetaan seuraavan kuukauden lopussa. Kuukausittainen koontilasku tarkoittaa yhtä maksua ja yhtä OCR-numeroa.
  • Korttimaksu – Kun ostotapahtuma on vahvistettu kassalla, voit valita maksutavaksi korttimaksun (VISA, Mastercard, American Express). Anna tässä tapauksessa korttitietosi maksua varten.
  • Tilisiirto verkkopankissa – Tilisiirtovaihtoehdossa maksu tapahtuu kassalla omien verkkopankkitunnustesi Rahat veloitetaan suoraan tililtäsi. Tilisiirto toimii seuraavien pankkien verkkopankeissa: Nordea, Handelsbanken, SEB ja Swedbank.
  • Klarna Direkt – Klarna Direktin avulla voit maksaa suoraan kassalla omien verkkopankkitunnustesi Rahat veloitetaan vasta, kun olemme lähettäneet tuotteesi.

Kaikki tapahtuu yhtä turvallisesti kuin muissakin maksuvaihtoehdoissa. Halutessasi voit lisätä Klarna Checkoutiin oman PIN-koodin. Klarna käsittelee kaikkia korttitietoja ja tilisiirtotietoja PCI DSS -standardin (Payment Card Industry Data Security Standard) mukaisesti. Posteryardilla on SSL-sertifikaatti, joka mahdollistaa tiedonsiirron salauksen.

Kauppaehdot

Soveltamisala 

Näitä kauppaehtoja sovelletaan, ellei Ruotsin laissa tai muussa sovellettavassa laissa säädetä ehdoista, jotka ovat ristiriidassa niiden kanssa. Yksityishenkilöihin/kuluttajiin sovelletaan Ruotsin etäsopimuksia ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehtäviä sopimuksia koskevaa lakia (DAL), ja yrityksiin sovelletaan Ruotsin kauppalakia.

Tilaus

Rekisteröimääsi sähköpostiosoitteeseen lähetetään heti tilauksen jälkeen tilausvahvistus, joka sisältää kaikki tarvittavat tiedot tilauksestasi sekä linkin kauppaehtoihimme. Emme ota vastaan tilauksia muulla tavalla kuin verkkosivustomme kaupankäyntijärjestelmän kautta. Emme siis hyväksy sähköpostitse, faksitse tai muulla tavalla tehtyjä tilauksia, ellei toisin mainita. Jos tilaaja on alle 18-vuotias, huoltajan on annettava lupa ostokseen ennen sen toteuttamista. Jos tilaus tehdään toisen henkilön nimissä ilman hänen lupaansa tai jos tilauksesta aiheutuu muulla tavoin taloudellista tai muuta haittaa, teemme asiasta rikosilmoituksen.

Oikeutesi kuluttajana

Suosittelemme asiakkaillemme kääntymistä ensisijaisesti suoraan Posteryardin puoleen mahdollisissa reklamaatioissa, palautusoikeutta koskevissa kysymyksissä tai muissa tilauksiin liittyvissä asioissa.   Jos haluat kuluttajana apua riidan ratkaisuun tuomioistuimen ulkopuolella, voit ottaa yhteyttäverkkokaupan riitojenratkaisuun erikoistuneelta EU:n komission verkkosivustolta: http://ec.europa.eu/odr

Asiakaspalvelu ja aukioloajat

Sähköposti: info@posteryard.fi

Vastaamme kysymyksiin arkisin 24 tunnin kuluessa*

*Please note that all communication is in Enligsh.

Puhelin: +46 19 21 99 00

Puhelinpalveluajat arkisin: 9.00–16.00 (CET), lounasaika 12.00–13.00 (CET).

Postisoite:
Posteryard
c/o Holies AB
Kyrkogårdsvägen 2A
703 75 Örebro
Ruotsi

Hinnat

Kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hintaan saatetaan lisätä kuljetusmaksu, joka ilmoitetaan kassalla. Kun tilaus on vahvistettu, hinta voi muuttua vain hallintamme ulkopuolella olevien olosuhteiden (esim. sota, luonnonmullistukset jne.) tai ilmoitetun hinnan ilmeisen virheellisyyden vuoksi.

Kuljetus ja toimitus

Kaikki tilaukset toimitetaan valitun kuljetusliikkeen kautta ja veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaan. Ostajan vastuulla on varmistaa, että tilauksen yhteydessä annettu toimitusosoite on oikein, ja sen jälkeen, kun olemme lähettäneet tilauksen, ostajan on itse seurattava toimitusta kuljetusliikkeen kautta ja huolehdittava siitä, että toimitus noudetaan/vastaanotetaan noutopisteestä asianmukaisen ajan kuluessa lähetyksestä, yleensä 14 päivän kuluessa paketin lähettämisestä. Toimitus tapahtuu ainoastaan asianomaisen maan sisällä.

Tarjoamme seuraavat toimitustavat:

  • PostNord MyPack Collect -noutopiste:
    Vain 4,95 EUR kuljetusmaksu. Jos tilattujen tuotteiden arvo on yli 39 EUR, kuljetusmaksua ei veloiteta.

Lähetys pysyy noutopisteessä 14 päivää, minkä jälkeen se palautetaan meille. Noutamattomasta paketista veloitetaan 35 EUR maksu.

Toimitusajat

Pakettisi lähetetään normaalisti samana päivänä, jos teet tilauksen klo 14.00 (CET) mennessä, tai seuraavana arkipäivänä 24 tunnin kuluessa tilaushetkestä. Toimitusaika on yleensä 2–4 arkipäivää. Jos toimitus viivästyy, sinulla on asiakkaana oikeus peruuttaa ostos ilman lisäkustannuksia. Tilausten osatoimituksia tehdään vain asiakkaan pyynnöstä, ja niistä veloitetaan ylimääräinen kuljetusmaksu asiakkaalta.

Tilauksen peruuttaminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksen veloituksetta siihen asti, kun tilaus on lähetetty (lasku ja kuljetusasiakirjat on luotu). Tilausta, joka koskee asiakasta varten erikseen ostettuja, ei varastossa säilytettäviä tuotteita, ei voi peruuttaa sen jälkeen, kun olemme tilanneet kyseisen tuotteen omalta toimittajaltamme. Tilauksen peruuttaminen ei ole voimassa, ennen kuin asiakas on saanut meiltä asiaa koskevan vahvistuksen. Jos asiakas haluaa peruuttaa jo lähetetyn tilauksen, veloitamme peruutuksesta 199 kruunun maksun.

Palautusoikeus

Ruotsin etäsopimuksia ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehtäviä sopimuksia koskevan lain (DAL) mukaan sinulla on kuluttajana 14 päivän palautusoikeus. Asiakkaana sinulla on oikeus avata pakkaus ja tarkastaa tuote, jotta voit todeta, oletko siihen tyytyväinen. Posteryard varaa oikeuden tehdä arvonalennusvähennyksen takaisinmaksettavasta summasta, jos tuotetta ei ole käsitelty varoen.   

Jos käytät palautusoikeuttasi, sinulla on kuluttajana oikeus saada rahasi takaisin 14 päivän kuluessa siitä, kun Posteryard on vastaanottanut palautusilmoituksesi. Voit kuitenkin joutua odottamaan, kunnes tuote on palautunut takaisin tai olet toimittanut tositteen tuotteen lähettämisestä, sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin. Lähetä tuote takaisin 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille käyttäväsi palautusoikeutta.

Reklamaatiot

Ruotsin kuluttajakauppalain mukaan Sinulla on kuluttajana 3 vuotta kestävä reklamaatio-oikeus. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa, yleensä kahden kuukauden kuluessa, siitä, kun olet havainnut vian tai sinun olisi pitänyt havaita se. Riitatapauksissa, joissa ostajana on yksityishenkilö, meillä on käytäntönä noudattaa Ruotsin yleisen kuluttajavalituslautakunnan (ARN) suosituksia. Jos reklamaatio hyväksytään, hyvitämme myös mahdolliset reklamaation yhteydessä aiheutuneet kuljetuskustannukset. Jos tuotteen virheestä on aiheutunut kustannuksia sinulle asiakkaana, sinulla on oikeus korvaukseen esimerkiksi polttoaine-, pysäköinti- ja puhelinkustannuksista sekä vastaavista.

Ensimmäisten kuuden kuukauden kuluessa tuotteen ostotapahtumasta meidän on myyjänä osoitettava, että virhettä ei ollut tuotteessa alusta alkaen. Kun ostotapahtumasta on kulunut yli kuusi kuukautta, sinun on asiakkaana voitava osoittaa, että kyseessä on tuotteessa alun perin ollut virhe.

Takaisinmaksu

Takaisinmaksun on tapahduttava 14 päivän kuluessa päivästä, jona vastaanotimme ensimmäisen ilmoituksesi. Jos reklamaation kohteena oleva tai palautettava tuote lähetetään takaisin meille, takaisinmaksu suoritetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on palautunut takaisin tai olet toimittanut tositteen tuotteen lähettämisestä, sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin. Takaisinmaksu suoritetaan samalla maksutavalla kuin ostos on tehty. Mahdolliset hyväksytyn reklamaation yhteydessä aiheutuneet kuljetuskustannukset hyvitetään 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on palautunut meille.

Palautukset

Varamme oikeuden, yhteisymmärryksessä kuluttajan kanssa, vaihtaa viallisen tuotteen samanarvoiseen tuotteeseen, jos identtistä tuotetta ei ole saatavilla palautetun tuotteen korvaamiseksi. Huomaa, että emme tarjoa ilmaista palautusta emmekä palauta mahdollisia kuljetuskustannuksia, jos tilauksen arvo on ollut alle 299 kruunua.

Lahjakortit

Lahjakortti toimitetaan postitse tilauksen tehneelle asiakkaalle. Posteryardin lahjakortteja voidaan käyttää ainoastaan verkkokauppamme tuotteiden maksamiseen kortin voimassaoloajan kuluessa (kaksi vuotta kostopäivämäärästä lukien; ilmoitetaan lahjakortissa). Huomaa, että lahjakortin summa vähennetään vain tuotteen arvosta, ei mahdollisista kuljetus- tai laskukuluista. Jos lahjakortin arvo on ostosta suurempi, voit ottaa yhteyttä meihin, jolloin erotus hyvitetään sinulle alennuskoodin muodossa.

Mahdollisia alennuksia ei voi käyttää lahjakorttien ostamiseen, ellei toisin mainita. Lahjakorttia ei voida vaihtaa rahaksi. Tuotteita koskeva palautusoikeus on kuitenkin voimassa myös lahjakorttia käytettäessä. Emme korvaa kadonnutta lahjakorttia tai virheellistä toimitusta, joka johtuu siitä, että olet asiakkaana antanut meille virheelliset osoitetiedot. Lahjakorttia ei yhdistetä tiettyyn henkilöön.

Tietojen häviäminen

Emme vastaa säilytettävien tietojen tai ohjelmistojen häviämisestä. Kehotamme siksi ostajia ottamaan aina tarvittavat varmuuskopiot kaikista tiedoista ennen uusien laitteiden, ohjelmistojen tai muiden varusteiden asennusta sekä varmistamaan aina, että meille jotakin toimenpidettä varten lähetettävällä kiintolevyllä tai muulla tallennusvälineellä olevat tärkeät tiedot on tallennettu soveltuvalle tietovälineelle.

Tiedot

Kaikkia verkkosivustollamme olevia kuvatietoja on pidettävä esimerkkeinä, emmekä voi taata, että kuva ilmentää tuotteen tarkkaa ulkoasua ja ominaisuuksia. Jos poikkeama johtaa siihen, että et halua tuotetta, voit luonnollisesti tehdä tuotteesta reklamaation.

Riitatapaukset

Riitatapauksissa, joissa ostajana on yksityishenkilö, meillä on käytäntönä noudattaa Ruotsin yleisen kuluttajavalituslautakunnan (ARN) suosituksia. Kahden tai useamman yrityksen väliset riidat ratkaistaan yleensä tuomioistuimessa.

Ylivoimainen este

Sota, luonnonmullistus, työtaistelutoimet, viranomaispäätös, alihankkijan toimituksen toteutumatta jääminen, hintoja nostavat olosuhteet tai näihin verrattavissa oleva tilanne, johon emme itse voi vaikuttaa, jota ei ole kohtuudella voitu ennakoida ja joka omalta osaltamme vaikuttaa tehtyihin sopimuksiin ja sitoumuksiin niin, että emme pysty noudattamaan kyseisiä sopimuksia/sitoumuksia, muodostaa perusteen vapautumisellemme velvoitteista kyseisten sopimusten toteuttamiseen.

Mitä Trygg E-Handel – Sertifiointi Tarkoittaa?

Verkkokauppa

Trygg E-handel on verkkokauppayrityksille myönnettävä sertifiointi. Verkkokauppayritykset ovat yrityksiä, jotka myyvät tuotteita ja palveluja verkkokaupan kautta (etäkauppa). Verkkokauppa perustuu aivan samoihin periaatteisiin kuin perinteinen postimyynti, mutta erona on se, että tuotteet ovat esillä verkkosivustolla ja kauppasopimus tehdään suoraan sivustolla.

Ruotsissa on nykyään tuhansia toimijoita, jotka myyvät tuotteita ja palveluja internetissä, ja useimmat näistä toimijoista ovat vakavasti otettavia. Henkilötietojesi ja muiden arkaluonteisten tietojesi suojaamiseksi sinun on kuitenkin tärkeä tietää, kenelle tietoja luovutat. Haluat varmasti myös varmistua siitä, että yritys toimittaa tuotteet sovitussa ajassa.

Turvallisuus

Trygg E-handel -sertifioinnin tarkoituksena on auttaa sinua kuluttajana valitsemaan oikea verkkokauppayritys, kun teet ostoksia, jotta voit tuntea olosi varmaksi ja turvalliseksi myös Osta-painiketta painettuasi. Trygg E-handel -sertifioinnin myötä sinun pitäisi tuntea olosi verkko-ostoksilla yhtä varmaksi ja turvalliseksi kuin tavallisessa fyysisessä myymälässä.

Tehdessäsi ostoksia Trygg E-handel -sertifioidulta yritykseltä tiedät, että yritys on sitoutunut sopimuksella noudattamaan tiettyjä vaatimuksia. Vain vakailla ja vakavasti otettavilla verkkokauppayrityksillä on oikeus käyttää Trygg E-handel -sertifikaattia.

Trygg E-handel -sertifioinnin vaatimusten tarkoituksena on, että sinä kuluttajana tunnet oikeutesi ja voit käyttää niitä tehdessäsi ostoksia internetissä. Yrityksen on esimerkiksi ilmaistava identiteettinsä selkeästi, sillä on oltava turvalliset käytännöt henkilötietojen käsittelyyn, sen on käytettävä turvallisia maksuratkaisuja ja sen talouden on oltava vakaalla pohjalla.

Täydellinen luettelo Trygg E-handel -sertifioinnin vaatimuksista.

Varmuus

Svensk Distanshandel AB valvoo vaatimusten noudattamista sertifioiduissa yrityksissä tekemällä luottotarkistuksia ja selvittämällä epäillyt puutteet. Trygg E-handel tarjoaa myös lisäturvaa ottamalla vastaan vihjeitä sinulta kuluttajana.

Jos annat vihjeen Trygg E-handel -sertifioidusta yrityksestä, jonka todetaan toimineen virheellisesti tai vaatimusten vastaisesti, Trygg E-handel ryhtyy toimiin. Jos puutteet ovat vakavia, sertifiointi voidaan peruuttaa välittömästi. Kaikilla näillä toimilla halutaan varmistaa, että sinä kuluttajana voit olla varma, että Trygg E-handel -tunnusta käyttävät vain vakavasti otettavat yritykset.

Trygg E-handel -tunnus

Voit tarkistaa tunnuksen aitouden napsauttamalla Trygg e-handel -tunnusta tai pitämällä kohdistinta sen päällä. Katso esimerkki tästä. Jokaisella sertifioidulla yrityksellä on yksilöivä sertifikaatti osoitteessa tryggehandel.se.

Miten löydän Trygg e-handel -sertifioituja yrityksiä?

Löydät kaikki sertifioidut yritykset täältä. Yritykset on jaettu luokkiin niiden tarjoaman valikoiman mukaan, jotta löydät helpommin juuri sinua kiinnostavat tuotteet ja palvelut!

Ostaminen Klarnan Avulla

Yksityisasiakkaat:

Käytämme Klarna Checkoutia, jonka ansiosta verkko-ostosten tekeminen on sinulle helppoa, joustavaa ja turvallista. Tunnistautuminen käy kätevästi vastaamalla pariin kysymykseen, ja voit valita maksutavan, joka sopii parhaiten sinulle.

Klarna Checkoutissa tehdään ero ostamisen ja maksamisen väillä. Ensin vahvistat ostoksesi, ja sen jälkeen valitset, miten haluat maksaa. Klarna Checkout tarjoaa seuraavat maksutavat:

  • Lasku – Maksaminen laskulla Klarnan kautta on turvallinen ja sujuva maksutapa. Tässä vaihtoehdossa maksat vasta, kun olet saanut tuotteet kotiisi, ja voit näin tarkastaa tuotteet ennen maksamista. Laskun maksuaika on 14 päivää. Huomaa, että laskun valitseminen maksutavaksi voi edellyttää luottotietojen tarkastusta.
  • Tililuotto/osamaksu – Kun maksat tilauksen osissa tai omaan tahtiisi, ostoksesi kootaan kuukausilaskulle, jonka Klarna lähettää suoraan sinulle. Kuukausilasku maksetaan seuraavan kuukauden lopussa. Kuukausittainen koontilasku tarkoittaa yhtä maksua ja yhtä OCR-numeroa.  
  • Korttimaksu – Kun ostotapahtuma on vahvistettu kassalla, voit valita maksutavaksi korttimaksun (VISA, Mastercard, American Express). Anna tässä tapauksessa korttitietosi maksua varten.
  • Tilisiirto verkkopankissa – Tilisiirtovaihtoehdossa maksu tapahtuu kassalla omien verkkopankkitunnustesi Rahat veloitetaan suoraan tililtäsi. Tilisiirto toimii seuraavien pankkien verkkopankeissa: Nordea, Handelsbanken, SEB ja Swedbank.
  • Klarna Direkt – Klarna Direktin avulla voit maksaa suoraan kassalla omien verkkopankkitunnustesi Rahat veloitetaan vasta, kun olemme lähettäneet tuotteesi.

Kaikki tapahtuu yhtä turvallisesti kuin muissakin maksuvaihtoehdoissa. Halutessasi voit lisätä Klarna Checkoutiin oman PIN-koodin. Klarna käsittelee kaikkia korttitietoja ja tilisiirtotietoja PCI DSS -standardin (Payment Card Industry Data Security Standard) mukaisesti. Posteryardilla on SSL-sertifikaatti, joka mahdollistaa tiedonsiirron salauksen.

Tietosuojakäytäntö

Kuka vastaa keräämistämme henkilötiedoista?

Posteryard c/o Holies AB, yritystunnus 556842-1050, Kyrkogårdsvägen 2A, 703 75 Örebro, vastaa henkilötiedoista, jotka annat tehdessäsi ostoksen palvelustamme, ja muut meidän ja Holies AB:n palveluksessa olevat tahot vastaavat näiden tietojen käsittelystä.

Missä henkilötietojasi säilytetään?

Posteryard käyttää tietojen ja evästeiden paikallista tallennusta, jotta käyttökokemuksestasi verkkosivustollamme tulee mahdollisimman hyvä. Henkilötietoja säilytetään niin pitkään kuin käyttäjäsuhde on voimassa sekä antamasi suostumuksen mukaan.

Millaisia henkilötietoja keräämme?

Kun teet ostoksen palvelustamme, tallennamme nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja asiakasnumerosi. Maksupalvelukumppanimme Klarna kerää maksutietosi ja käsittelee niitä täysin yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti; maksutietoja tarvitaan luottokelpoisuutesi arvioimiseksi.

Miten henkilötietojasi käytetään?

Tallennamme sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, jotta voimme lähettää sinulle sähköisiä tietoja tilauksestasi tilausvahvistuksen ja tekstiviesti-ilmoitusten muodossa.

Osoitteesi tarvitaan, jotta voimme toimittaa pakettisi parhaalla mahdollisella tavalla. Henkilötietosi, jotka saamme ostoksesi yhteydessä, tallennetaan myös mahdollista tulevaa tukea, markkinointitarkoituksia, reklamaatioita ja takuita varten.

Mitä oikeuksia sinulla on?

Sinulla on oikeus pyytää milloin tahansa tiedot säilyttämistämme henkilötiedoistasi. Jes et hyväksy sitä, miten henkilötietojasi käytämme, sinulla on oikeus esittää huomautuksia sekä peruuttaa suostumuksesi.

Keille voimme jakaa henkilötietojasi?

Jotta voimme tarjota sinulle asiakkaanamme parasta mahdollista palvelua, jaamme henkilötietosi yrityksille, jotka käsittelevät tietoja meidän lukuumme ja auttavat meitä maksupalvelujen (Klarna), kuljetusten (valittu kuljetusliike), IT-palvelujen ja markkinoinnin osalta.

Miten suojaamme henkilötietosi?

Jotta voit antaa henkilötietosi turvallisesti verkkosivustollamme, kaikki tällaiset tiedot salataan ja siirretään turvallisten liittymien kautta.

Mitä ovat evästeet?

Eväste on pieni tiedosto, jonka verkkopalvelimemme lähettää verkkoselaimeesi ja joka tallennetaan sitten laitteeseesi (jos sallit tallennuksen). Evästeitä käytetään monilla verkkosivustoilla, ja ne mahdollistavat kävijöille eri toimintojen käyttämisen. Evästeen sisältämien tietojen avulla voidaan myös tunnistaa verkkoselaimesi tai havaita, oletko esimerkiksi määrittänyt aiemmin asetuksia tai kirjautunut sisään.

Onko sinun sallittava evästeet?

Sinun on sallittava evästeet, jotta voit tehdä ostoksia verkkosivustoltamme. Jos estät evästeet, et voi tehdä ostoksia, vaan voit ainoastaan katsella verkkosivuston sivuja ja tuotteita. Halutessasi voit aina estää ne evästeet, joita käytetään markkinointitarkoituksiin, ilman että tämä vaikuttaa ostosten tekemiseen verkkosivustolta.

Kolmansien osapuolten evästeet?

Käytämme kolmansia palveluntarjoajia saadaksemme käsityksen siitä, miten kävijät käyttävät verkkosivustoamme. Näin näemme, mitä tuotteita kävijät napsauttavat, ja voimme käyttää tietoja markkinointitarkoituksiin ja yhteyksien luomiseen sosiaalisessa mediassa.

Tietoturva?

Emme luovuta kolmansille osapuolille tietoja asiakkaistamme. Pyrimme jatkuvasti suojaamaan verkkosivustomme ja asiakastietomme asiattomalta pääsyltä ja muutoksilta, joilla tiedot voidaan paljastaa tai tuhota.

Verkkosivustollamme käytetään salausta, kun kävijänä kommunikoit posteryard.fi-palvelun kanssa.